Reuzel brändi loojad, Leen ja Bertus, hakkasid lõikama meeste juukseid, olles vaid 14-aastased. Nende suur kiindumus meeste klassikalistesse juustelõikustesse, mida mõjutavad tänaseni rock'n'roll ja masinakultus selle subkultuuridega, viis Leeni ja Bertuse salongi Schorem Haarsnijder en Barbier avamiseni.

 Schorem on vaid meestele mõeldud vanakooli juuksurisalong, mis paikneb Rotterdami südames Hollandis. Salong on spetsialiseerunud klassikalistele juukselõikustele nagu pompadour, flattop, contours ja teistele stiilidele, mida on näha ka kuulsa Schorem salongi reklaamidel.

 Alates salongi avamispäevast on Schorem olnud populaarne eriti just rokkarite, mootorratturite ja tõeliste härrasmeeste seas. Rohkem kui 50 aastat kogemust meeste juukselõikuses ja habemeajamises andsid Leenile ja Bertusele ajendi kõrgete standarditega pumatite ning brändi Reuzel loomiseks.

 Reuzel tähendab hollandi keeles searasva, mis on kui kummardus minevikule, kus juuksepumateid tehti loomarasvast ning lõhnastati õuntega. Tegelikult tuleneb väljend pumat aga prantsuskeelsest sõnast pomme, mis tähenda hoopiski õuna.

 Reuzeli tootevalikus on just meestele loodud pumatid juuste viimistlemiseks, šampoonid ja palsam ning tooted trendika habeme ja vuntside hooldamiseks.